پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اولین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

اولین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

- 1402/02/17

ولین جلسه کمیته فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور در سال جاری، روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در مرکز رشد فناوری با حضور اعضاء کمیته تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، در ابتدای جلسه مازیار ناظران، سرپرست مرکز رشد نیشابور ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال جدید به اعضاء محترم کمیته تخصصی به ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته این مرکز رشد و برنامه های سال جاری پرداخت.

در ادامه این جلسه، با درخواست پذیرش دو شرکت، طلایه داران نگین صنعت با ایده محوری"ساخت قطعات صنعتی با طراحی پیشرفته" و شرکت سبزگستران رایکا صنعت با ایده محوری "تولید سیستم های کشت عمودی هیدروپونیک و ایروپونیک و گلخانه های شهری"در دوره رشد موافقت گردید. 

و همچنین با تمدید دوره رشد شرکت سورین صنعت شادیاخ با ایده "طراحی و ساخت دستگاه شستشوی التراسونیک قطعات در ابعاد مختلف "از 3 به 5 سال موافقت گردید.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.